måndag 26 juli 2010

Weekend

Nu har ännu en helg passerat. Linda & Henke kom i lördags & åkte imorse. Mkt trevligt. I lördags va vi på furuviks djurpark en sväng innan vi gick ut och käkade på kvällen på en mysig restaurang. Söndagen spenderades ute på köpis då det va tråk väder. Blev lite shopping och en taco-middag på kvällen med filmmys.



Igår kunde jag inte sova för att mini va helt vild. Det är alltid som mest på kvällen när jag lägger mig i sängen för att sova. Då såg vi riktigt hur en arm/ben höll på att komma ut ur magen kändes det som men det är mysigt att känna att den lille verkar ha det bra där inne. Man börjar bli nyfiken på vem det är.
Min mor har även beställt den ursöta lilla overall:

Hur söt kommer inte mini att vara i vinter?

På onsdag är det 4 år sedan Robin & jag träffades första gången. Robin har stenkoll på detta och överaskat mig med Winnerbäck-biljetter på onsdag. Hoppas på uppehåll så kommer det bli super mysigt. 20 Augusti firar vi 4 år som par :) Även robins födelsedag men han har redan i helgen fått sin present. Wii motion plus (?) som ha kan använda till sitt nya golfspel tydligen jätte bra haha

4 kommentarer:

  1. Jäklar vilken fart det är på Mini! Skoj! Hoppas allt är bra med er! Försöka ses snart igen?! :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Förresten.. Grattis till 4 år!!! <3

    SvaraRadera
  3. Ahh.. Läste visst inte tillräckligt noga.. 4 år 20:e augusti.. Oooops! :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan!! Såg att du lämnat ett spår i min gb på familjeliv. Kan tyvärr inte svara på det då jag ej kan komma in på din sida. Så kör ett svar här =) Med mig är de fint. Mår mycket bra för tillfället! Det känns helt overkligt att man har en liten i magen. Hur mår du? hur har du mått?? // Anna Frisell

    SvaraRadera