måndag 19 juli 2010

Hemma i gävle efter en helg i katrineholm

Har haft en bra helg hemma i kholm & valla. I fredags grillade jag & robin med min syster som va husvakt till mina föräldrar blev en fin middag det efter vi fått igång grillen vill säga.
I lördags fikade jag med Maddis en sväng och hann med grillning hos svärfäräldrarna..hur gott som helst. PÅ kvällen blev det mys hos Hanna med barn/man samt haren. På söndagen såg jag till att väcka min kära vän & gammla vapendragare Kello innan elva så jag fick besöka han och hans tjej Sofies lägenhet. De är super söta och hur lätta att hänga med som helst. Vi besökte även Dennis som har ett fint hus och en super gullig hund. Eftermiddagen avrundades hos linda me dinflyttningsfika då hon och Henke har gått och blivit sambos. De hade det riktigt mysigt.

Det va min helg samanfattat, trevligt att hunnit träffa så många fina vänner. Speicellt kul är det när man kan hålla kontakten med alla gammla godingar. Har vart en bra dag på jobbet med lite att göra vilket jag gillar. Chefen är dessutom tillbaka från sin semester och det är roligt, så jag alex & lena sköter stället medan Ak har semester. Vi är ett bra team.

Imorgon ska jag & Robin förbi på besök hos Sven,Sonja och lilla Mova 9 dagar gammal imorgon, mysigt. Ska bli spännande att höra hur allt gått till :)

Min fundering nu är om det är vart att köpa e cd med profylaxkurs? Säkert värt att testa så man lär sig flåsa genom värkarna. Gravidyoga ska bli super spännande. 26 Augusti börjar den.

Nej lite jordgubbar ocg CSI senare sen lär jag sova gott.

1 kommentar:

  1. Hej. Jag mådde bara illa vecka 9-14 annars har jag mått och mår toppen.
    Älskar att vara gravid.
    Det är så härligt längtar bara tills man känner riktiga sparkar.
    Hur har du mått/mår?

    SvaraRadera