söndag 1 augusti 2010

Augusti


Ja idag är det första Augusti..konstigt sommaren går så fort.
Torsdag till lördag hade vi Jenny, Pierre och lilla Lukas här på besök. Fullfart med Furuviks djurpark,ikea mm. Va super trevligt. Idag har jag bakt bullar & bröd, städat garderoben och gjort lasange som snart ska avnjutas.

I lördags inhandlade jag två små nappar som det dtår pytteliten på. Så gulliga. Min rygg börjar bli allt mindre samarbetsvillig och att stå/gå länge gör att den säckar ihop även sittande för länge går inte. När jag väl fått ont är det bara att ligga på rygg som funkar. Ska kolla med min bm när vi ska dit nästa gång men tror att det enda som kan lindre är ett stöd-bälte. 3 veckor jobb innan semester nu så det ska jag nog klara av. Vill absolut inte bli sjukskriven känns så trist och dessutom behövs alla pengar så man kan lyxa och köpa allt man vill ha :) Efter semestern är det mellan 6-8 veckor kvar med jobb för mig beroende på hur jag ska göra. Oktober ut är planen att jag ska jobba och ev. 2 veckor till om jag kan.
Magen i Onsdags 23+0

2 kommentarer:

  1. Åh vad fin du är!! Jobbigt med ont i ryggen, vet precis hur det känns! Jag har ett sånt bälte om du vill låna det??
    Ni får gärna komma hit och fika nån dag, vi kan ju höras i veckan om nån dag som passar kanske??
    Stor kram till dig och magen, hälsa Robin också :)
    /Therese och Wilson :)

    SvaraRadera
  2. fin du är min älskade vän <3

    SvaraRadera