måndag 2 augusti 2010

Läsare

Jag har faktiskt ingen aning om hur "många" läsare min lilla ointressanta blogg har. På min förra kunde man se statistik men kan man det här? Kan vara så att jag är så sjukt puckad att jag inte fattar hur man fixar det. Tips mottages gärna.

Haft en bra dag på jobbet rullade på för både mig & Alex det gillar vi, dessutom är vi ett oslagbart team. guld. Ringde nyss och väckte min syster som sov som alltid när jag ringer. 6 Aug fyller hon och önskelistan är helt tom så ett paket messmör får hon nöja sig med om det inte dyker upp bättre förslag.

13-15 Augusti ska vi hem till kholm. Hoppas på lite umgänge med diverse tjejor då vore mysigt.

Nej min rygg säger ifrån så sängläga ska intas! I veckan är det inte mkt som händer hoppas på en fika ute hos Therese,Anderas och 5 dagar gammla wilson. Mys!

Längtar tills vi ska till barnmorskan 19 aug så man får veta om man är för tjock eller ligger bra till :) Mini är vild till och från men det är bara mysigt. Vi längtar såå mkt efter att få veta vem det är.

3 kommentarer:

  1. Du är inte för tjock! Du är helt bedårande fin. <3 Jag vill leka med dig när du kommer hem!

    SvaraRadera
  2. jag läser, jag läser, jag läser. och lunch är spikat med min bäbis brud, love ya boop

    SvaraRadera
  3. Tja Bettan! Tyckte också att det var tråkigt när jag bloggade på blogspot, men jag provade att registrera bloggen på Bloggtoppen.se och då kan man gå in där och kolla!

    SvaraRadera