måndag 30 augusti 2010

Sjukling

Robin har åkt på en rejäl förkylning så jag håller mig undan så gott det går när man bor under samma tak. Vi hade en del ärenden på stan idag som jag fick ta tag i då jag tycker att det är bäst att han håller sig inne. Köpte med lite lunch från hans favvo ställe husman, hyrde filmer & köpte hans favvo godis. alvedon & nässpary inhandlades även det så han kan genomlida ännu en natt. Vaknade inatt och la en hand på Robins rygg som va våt av svett stackarn måste fått feber. Nu verkar han dock ganska pigg hoppas det släpper snart.

Här om dagen köpte jag en vit hylla på Mio som nu är uppsatt i hallen blev kanon :) Annars är det mest pyssel här hemma som gäller fixar med gardiner osv. att det är höstväder gör mig ingenting I like it. På Torsdag ska vi åka hem mot kholm med stopp i Nyköping för middag tror jag. På lördag kväll ska vi till bästaste Linda som har lite kalas då hon fyller 23 bast den 7 sep. ska bli super trevlgit att umgås lite.
1 vecka kvar innan det är dags att återgå till jobbet igen med. 8-10 veckor jobb för min del då beroend epå hur pigg jag känner mig. Skickade in alla papper till försäkringskassan idag så nu hoppas vi att det är klart snart med min föräldrapenning.

Lägger in en bild på kalaskulan som börjar bli stooor nu¨


Sovsituationen blir mer & mer jobbig för varje natt det är nästan omöjligt att hitta en bekväm position. Nu blir jag dessutom väldigt yr titt som tätt när jag ligge rpå rygg precis som min barnmorska sa, så sidoläge är vad som gäller & hoppas att man somnar snabbt.

Nej nu middag..Fläskkotletter inspirerade av ica-reklamen haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar