tisdag 24 augusti 2010

Kholm & Ullared

Nu är vi hemma i Gävle igen efter ett par dagar hemma i kholm & lördag-Söndag i Ullared. Blev en hel del shopping mestadels till mini och vi hittade allt vi skulle ha. Nu är vi snart redo. Filtar,nappar,plastadfrotté,madrass,kläder mm ganska kul nu när man ska packa upp har glömt hälften vi köpte. Köpte även med oss ett bioljud från netonnet-lagret. Robin har nu installerat det & vi ska blia v med de två megahögtalarna vi haft. Bra högtalare så d ekan vi nog få en slant för. Vi har precis avnjutit take away med tändaljus i detta dystra regnväder. Nu dags för en dusch och lite plock sen ska vi mysa ne ri soffan för lite film. Sherlok Holmes blir det.

Imorgon tar vi tåget till Sthlm för att bo på Sheraton en natt. Ska bli super mysigt. Vasa-skeppet ska även få sig ett besök och middag intas 20:00 på fondúboden som är en sjukt bra restaurang där Robin inte vart tidigare.

Till helgen kommer förhoppningvis mina päron och hjälper till med diversesaker bla. lägga nytt golv i sovrum. Jag är på sånt fixar humör ska ändra på allt coh få det perfekt tills mini anländer då kommer vi ha annat att ägna oss. Mini är vild som vanligt ingen förändring på den fronten. Va hos barnmorskan i Torsdags och fick lyssna på hjärtljudet så mysigt.

Nej nu ska jag fixa lite till..over and out

1 kommentar:

  1. Hej, tänkte bara tipsa om att jag har en tävling i min blogg just nu. Kör en veckans blogg och vinnaren hamnar i en månadsfinal där en vinner en ny design :)

    Inte så många som tävlar så chanserna e rätt bra :) Jag tar även emot beställningar :)

    //Ewa

    SvaraRadera