torsdag 9 juni 2011


När vi va redo för Bröllop med solen i ögonen!

Skulle kunna skjuta en hel hög med studenter som fortfarande åker runt på sina flak och poppar musik så Filippa vaknar...men när jag tänker efter så minns man hur kul studenten va så ja jag får väl bara le och söva om Filippa. Robin som återigen börjar 04:00 imorgon är nog måttligt road, det bästa är att vi måste ha fönstret stängt så det blir bastuvarmt.

Vår kväll avslutades med svenska jordgubbar som Robin inhandlat. Ojoj så gott alltså. Till middag blev det viktväktarnas kycklingwraps. Efter Rhodos ska jag ta tag i Viktväktarna på allvar igen. Fortfarande 4 kg kvar till innan graviditeten och ytterligare 10 kg som borde försvinna. Svårt i sommartider då man vill grilla och äta massa gott men det går med viktväktarna med. Planering & sköta sig så kan man unna sig då & då.

Va in på H&M´s sida och kikade runt. Ny design och massa nyhetern men typ allt slutsålt vilket är så irriterande. Varför inte göra lite mer kläder då detta alltid händer? Jaja ett par duschdraperier är beställda till det nya hemmet. Lantligt & romantiskt är stilen vi ska satsa på känns det som. Vitt,vitt och mer vitt. Lite ek blir det nog med. Så svårt att köpa saker redan nu man glömmer lixom hur det ser ut och svårt att ha en känsla nu. Hade tänkt beställa lite hissgardiner men blir inte klok på måtten från ritningarna så det får vänta. Jag skulle vilja ha sånna vimplar till Filippas rum. någon som vet vart man kan hitta det?
Nej jag ska röja lite i kaoset innan jag lägger mig och läser lite.

3 kommentarer:

  1. Viktväktarna är kanon. Jag gick ner 20 kilo innan graviditeten med Lowa, det gäller bara att bestämma sig :)

    Vimplar finns typ överallt nu, exempel på Åhlens för en billig peng. Har köpt Lowas vimlpar på "huset mitt i byn" i Flen, en affär med lantlig/schabby chic-stil som jag älskar. Där var dom dock lite dyrare men OJ så fina :).

    SvaraRadera
  2. Bettan dela med dig av vart du hittar fina hissgardiner letar jag med till huset. och duschdrapperi finns det ens snygga sånna?

    Kraam frida

    SvaraRadera
  3. Åh vilken bra bild, fina familjen!

    SvaraRadera