tisdag 21 juni 2011

Semester

Vi hade det toppen på Rhodos och är nu hemma i vardagen igen. Resvärskorna är uppackade och all tvätt är tvättad. Hotellet Mythos Beach ersort va toppen fint och passade oss alldeles utmärkt. 2 olika restauranger och alla faciliteter man kan tänka sig. Vi lämnade hotellet endast 1 gång på hela veckan haha det säger väl ganska mycket?! Det gick över förväntan att resa med Filippa inga som helst problem hon är så duktig vår lilla tjej. Kolla in Robins blogg han la ut lite bilder oså http://robinpersson84.blogg.se/ sen har jag ju massa bilder på fejjan för er som jag är vän med :) Jag är ganska trött nu så orkar inte fixa och dona med bilder men det kommer så småningom lite på om pö.

Igår drog Emelie & jag igång med Viktväktarna. Nu jäklar ska de sista gravidkilona bort samt lite till :) Jag är taggad och Emelie ännu mer så det ska nog gå bra haha Alltid lättare när man är två som peppar varandra och man kan gå på möten tillsammans. Jag tror att min belöning när jag är på samma vikt som innan graviditeten ska bli att fixa naglarna vilket jag inte gjort sen i November innan skruttan kom. -5 kg är det till målet och jag vill verkligen fixa naglarna så det ska väl gå snabbt?! haha

Imorgon ska vi till sjukhuset & kolla Filippas hjärta. Hoppas & tror att det har växt igen. Sen är det promenix med en ny bekant som ska flytta till samma område som oss så det passar bra att flyttprata med någon i samma sits :D Packning står dagligen på schemat numera. Robin har jobbar kväll & Filippa tycker inte alls det är kul att ligga ensam vilket har resulterat i noll packning ikväll. 9 dagar tills vi får nycklarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar