söndag 26 juni 2011

sensation

Vi sitter i bilen påväg hem till Gävle på radio har vi lyssnat på Gif-Ifk och Gävle har precis vunnit! Enligt experterna är Gif tabellens sensation hitills då de vart botten tippade. Kul tycker vi. Robin hade gärna vart på strömvallen och även jag en underbar kväll som denna.

Midsommar har vart toppen bra. Vid lunch på midsommarafton åkte vi ut i skogen till Adolf och Kristin som dragit ihop ett glatt gäng som käkade lunch, lekte och hade det riktigt trevligt. Andra året i rad för mig och tredje för Robin. Strax innan sju åkte vi till mina päron för grillning och en lugn avslutning vilket va skönt för Filippa. Jag skjutsade på syrran som partajade på.

Midsommardagen började med en sväng till Flen Flen solsken där det regnade?! :) där träffade vi Robins kusiner,faster,farmor med respektive och barn. Himmla kul att träffa de alla eller ja nästan alla iaf. Filippa fick mysa lite med gudfar. Resten av dagen spenderades hos Robins mamma med familj där det kom fler gäster och vi åt gott och umgicks. Filippa sov riktigt bra på natten och vaknade halv nio?! Sovmorgon för Robin med andra ord. Idag har jag lunchat med mina fina vän Jenny som jag lärde känna på gymnasiet när vi båda gick sam. Kul att snacka lite skit :) middag hos Robins pappa och en snabbfika i Valla innan vi for hem igen. Som ni märker är det ofta fullspäckat schema när vi är hemma. Nästa gång vi kommer hem har Robin semester vilket innebär att vi blir hemma längre och har mer tid, så hojta till om ni vill ha en dejt!

Filippa är världens snällaste och bara hänger meed och är glad. Hon charmar nog de flesta. Så sjukt gullig nu när hon vinkar och pratar dadadadada. Hon är trött efter helgen som ni ser på bilden.

Snart hemma i flyttkaoset igen. Vi flyr fältet imorgon eftermiddag då vi drar till Boulognerskogen med Maria och Theo.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar