söndag 5 juni 2011

Nattinatt

Nu ska jag sussa in efter en toppen dag. Pierre och Jenny har vart så fina och hela bröllopet och middag/festen va kanon. Filippa va med i kyrkan och under middagen sen skjutsade jag henne till moster och nattade henne. I vanliga fall sover hon bra sen men nu vaknade hon och va ledsen men somnade om gott i Helens famn. Tur att Filippa har en sån toppen moster. Vi hade kul på festen även om vi saknade sötisen. Vid ett tyckte vi det va lagom att runda av trots att det va skoj och festen va på topp. Jag körde så vi susade hem till lillskruttan som vaknade till och fick äta lite. Nu är hon hur pigg och glad som helst. Tur att Robin ska vara uppe för att kolla på hockey då får han sällskap av Filippa. Jag har tagit på mig morgonpasset imorgon så god natt.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar