torsdag 20 september 2012

Botten

När man är gravid så är man väl extra känslig men mitt humör är på botten.
Fick lönebeskedet på jobbet och den blir inte rolig när man haft semester och därmed ingen bonus. Ok det kan jag leva med efter att ha muttrat lite.
Kommer hem varpå Robin berättar att Filippas polarn och pyret mössa är försvunnen från förskolan och hennes nya Kavatskor. Va fan blir genast irriterad det är ju självaste f*n om man inte kan ha saker ifred på förskolan. Jag får gå dit imorgon när vi är lediga och kolla, hoppas innerligt att de finns i ett hörn för de kostade en hel del. Som grädde på moset öppnade jag precis bensinräkningen som är mer än dubbelt mot normalt. Pga. Vi har vart hemma flera svängar på kort tid och släktträffen och så det vanliga man kör.

Tack och hej gräv ner mig!

1 kommentar:

  1. Mmm, vissa dagar vill man bara dra täcket över huvudet... :S
    Hoppas Filippas skor och jacka kom till rätta?

    Kramar Hanna

    SvaraRadera