tisdag 4 september 2012

Vecka 28

Idag går vi in i vecka 28 och det är välkommet. Igår var det precis 3 månader kvar till beräknat datum.

Min största oro är att förlossningen skulle sätta igång på tok för tidigt det vill jag absolut inte. Tidigast mitten på November. Nu ska man inte oroa sig för sånt för jag går säkerligen vänta ull December och det är lika bra.

Tredje veckan jag är själv med Filippa på dagarna och det känns i kroppen. Vi är ute och är aktiva mkt och så lyfter man henne en hel del så på kvällarna när Robin kommer hem ligger jag i soffan och rör mig knappt alls. Det är mest ryggen som säger ifrån och lite foglossning tror jag att det är jag känner. Men idet stora hela inga problem och det blir nog enklare när jag jobbar.

Vinkade av en av grannarna igår em när de åkte till förlossningen och inatt fick de en liten pojke. Mysigt! Jag hade gissat att se skulle få en pojke pga magformen och jag tror man ofta kan se på se sättet. Själv är jag nästan nimbus på att vi får en liten kille med.

1 kommentar: