torsdag 6 september 2012

Resa

Jag är så sugen på att resa någonstans att jag snart tror jag blir galen. Nu skulle vi ju ha pkt till Thailand i början på Februari men nu kom det en liten skrutt imellan (igen) men Thailand finns förhoppningsvis kvar. Jag tror inte det är några problem att åka med en liten spädis men frågan är hur mycket vi som familj då får ut av det? Bättre att vänta ett par månander och ta en kortare resa. Vi kommer antagligen åka i slutet på Maj början på Juni eller i September. Det första känns mer lockande för det känns mer snart men vädermässigt är September trevligare. Mallorca alt. Cypern står högst på min lista just nu. Lite sugen på Gran Kanaria med. Sunwing Resort alt. Blue Village eftersom vi kommer åka med två små sm behöver bästa tänkbara barnanpassning. Förhoppningsvis får vi sällskap av några ur våra familjer eller vänner. Så nu är det bara att spara för åka det ska vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar