tisdag 18 oktober 2011

Världens bästa gudmor!

I söndags em kom Maria, Filippas gudmor och en av mina bästa vänner. Idag vid lunch for hon hem igen men det har vart super mysigt att ha henne här. Skämmer bort Filippa som alltid. Filippa fick en rolig leksak där man ska hammra ner bollar och hon gillar den skarpt. Inte det minsta blyg och ville va hos Maria hela tiden. Mysigt! Uppskattas verkligen att hon alltid tar sig tid att komma till oss mellan hektiska jobb i Sälen och på västkusten.

Vi la oss vid elva men jag hann inte ens tänka på att somna innan Filippa vaknade snuvig. Bara att knata upp och leka då hon va pigg. 04:00 somnade hon sen. Kul natt, verkligen! så en väääldigt trött mamma idag.

Just nu har hon kommit över vårt tp och slänger ut allt på golvet efter att ha fått upp locket. Tur att alla små bitar ligger i en stängd påse. Det går undan, Jon har även pillat bort en liten lucka på Robins Xbox.

Igår va Maria och jag ute och kollade i lite affärer och besökte en liten inredningsbutik som är helt fantatisk här utanför stan och naturligtvis hittade två tavlor till vardgsrummet. Precis sånna som jag hade tänkt mig. Saftigt pris så fick hem och överlägga med Robin vilket slutade med att vi idag slog till. Så ännu en fattig månad blir det :) värt för det kommer va såå fint på väggen. Visare en bild sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar