torsdag 6 oktober 2011

Kalas

Nu är det ett tag kvar innan Filippa fyller år men det har redan börjat planeras kalas. Anledningen är att det finns många som vill fira henne men många bor långt bort.

10 december 14:00 kommer det hållas kalas för Filippa för "flenarna" hemma hos Peter och Eva i Katrineholm. Therese fyller ju i de krokarna med så vi har passat på att slå ihop firandet :) så om nu någon läser bloggen ( Hanna och Jenna kanske?) så kan ni meddela resten av klanen. God framförhållning jag vet men vi måste då jag kommer jobba en del helger osv.

Fler kalas bli det bla med familjerna och vänner här och sen ett riktigt barnkalas för alla Filippas kompisar :)

Många har börjat fråga om önskningar så här kommer några.

Bobby car
Cykelsits
Cykelhjälm
Tallrik med sugplopp
Bestick
Regnställ strl 86
Leksaker i alla dess former
Kläder strl 86 vinter/vår
Ettårs fotografering ( gimlins gävle )
Pengar till hennes fonder
Mockasiner/inne skor (ca strl 21)
Spis
Pussel

Ja jag får uppdatera sen om vi kommer på annat.

1 kommentar:

  1. Inte dumt med framförhållning! Jag har precis lagt ledigt den helgen nu, får hoppas jag får igenom det bara så jag kan fira med er! :) om det inte blir tidigare då!

    Saknar er!

    SvaraRadera