måndag 3 oktober 2011

Dödsförklarad?

Igår när vi åkte hem låg en termos med kaffe och läckte på min telefon. Den upp och har inte visat ett enda livstecken sedan dess. Sjukt irriterande. Som tur är har vi världens bästa grannar och Tessan hade en Iphone som låg och skräpade (?) låst till just min operatör. Räddaren i nöden. Nu har jag en försäkring som enl säljaren ska täcka allt även drulle så förhoppningen är att de lagar den eller att jag får en ny. Nu tror ju Tessan att jag inte går tillbaka till min gammla utan är fast i Iphone- träsket. När jag ringt telenor verkar de inkompetenta hela högen. Nej vi kan inte säga vad försäkringen täcker men du betalar 39:- i månaden. Åh Fan pucko! Ska ner på stan och lämna in den imorrn. Det tråkigaste är att jag har massa bilder sedan Filippa föddes som jag naturligtvis inte lagt på datorn. Många finns på bloggen men hoppas ändå att bilderna går att rädda. Alla kontakter försvann men det känna som en bagatell i jämförelse. Så skicka ett sms så jag får ditt nr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar