lördag 29 oktober 2011

11-månader och roadtrip

Igår blev Filippa hela 11-månader! Börjar bli en stor tjej <3

Har inte skrivit sen ett par dagar och den natten slutade med att jag sov end. 1h och 45 min. Inte optimalt men jag höll fast vid den fullspäckade dagen och det funkade det med. Filippa hostar mkt och är täppt. Resultatet blir bökiga nätter men hon sover lite iaf.

Igår slutade Robin jobbet vid tio så då packade vi in oss i bilen mot min syster i Örebro. Shopping, restaurang och idol blev det där! Och nu är vi på väg mot katrineholm till Filippas farmor och alla andra såklart!

Igår va min sista dag som mammaledig och på måndag är det dags att jobba igen. Blandade känslor såklart men det känns super kul att jobba igen. Lite nervöst är det med. Kommer jag ihåg något? När jag slutade förra året va jag verkligen på topp och en av de bästa i landet så har lite att leva upp till :)

Konstigt kommer det vara att inte vara med Filippa hela dagarna men hon får de bra hemma med pappa.

1 kommentar: