torsdag 24 februari 2011

Kall torsdag

Usch vad kallt det är ute men det är väl som det ska i Februari. Blir nog en mysig innedag för mig och Filippa med Sprint. Jag är nervös redan nu för hur det ska gå för Jönnson,Hellner,Kalla,Falk och gänget.

Igår va vi upp tidigt och ut för att gå på babysång och eftersom Robin jobbade kväll kunde han haka på, mycket trevligt.
Så här roligt hade vi:


Sen på eftermiddagen va det första föräldraträffen för oss som Filippa och jag gick till. Vi va bara 4 mammor men det va super trevligt och jag tror verkligen det kan va nyttigt samt att vi har lärt känna några fler att ut och promenixa med. Det gillas! Mina föräldrar kom upp vid halv nio igår kväll och har övernattat då de ska till Bollnäs på begravning idag. De har precis begett sig efter en mysmorgen med Filippa. Vi smög upp och väckte de 06:50 för då va Filippa piggelin.

Nu har det brakat till rejält i blöjan i babygymmet så jag ska ta och sanera prinsessan lite innan vi ska leka vidare.

1 kommentar:

  1. Den här bilden var ju bara för gullig, det ser verkligen ut som att det är en docka Robin håller i! :-) Kram på er!

    SvaraRadera