lördag 26 februari 2011

Inte på topp


Nej jag är inte på topp idag. Klev ur sängen strax efter 16:00. En ond & orolig mage inte alls kul så fort jag äter eller rör mig gör det ont. Usch! Är väl något magvirus går ju mkt sånt nu och man får väl vara glad att man sluppit vinterkräksjukan (peppar,peppar). Hur som helst har Robin vart bäst och klev upp med en pigg Filippa vid åtta och kom in till mig vid elva då det va dags för skidor så vi myste i sängen. De begav sig ut på en shoppingrunda, båda kom hem med nya kläder medans jag låg i sängen och sov. 2 tallrikar fil har jag fått i mig och tror det är bättre nu så ska bli gott med middag.

Filippa ligger nu och tar en liten tupplur i soffan. Hon är så gullig, hon lixom ligger och snuttar som om hon hade en napp i munnen. Sötskruttan! Alltså en väldans lugn dag där jag inte gjort mkt alls. Planen va att storhandla men det har blivit uppskjutet ev. till morgondagen.

Ingen medalj idag men jag tyckte ändå att Kalla va grym för att inte tala om Rydqvist. Haag däremot lite oroväckande. 30 km herrer imorrn ser jag verkligen framemot, tror vi har klart guldläge och medalj borde vara givet!

1 kommentar:

  1. Usch, jobbigt! :/ Här är det bara Mattias som har klarat sig, än så länge.. Moa & jag drabbades värst. Moa insjuknade först i måndags. I torsdags morse var det dax igen.. Vi insjuknade samtidigt.. BLÄ!

    Krya på dig! Kram

    SvaraRadera