lördag 19 februari 2011

Fina familjen




En lugn & skön helg för vår del. Vi har kollat på slalom och ska snart se andra åkte där emellan har vi kollat på längdskidor. Till min stora lycka drar längdvm igång på torsdag. Vi ska ut på en lite utflykt till bla. Ikea också lite små saker som ska inhandlas. Filippa ligger nu och sussar en stund. Hon är för söt den där ungen.
På måndag är det vaccinering och jag har redan skräck inför detta, tur att Robin ska med så jag kan gå ifrån.

Filippas farmor & gänger är nu i Thailand och har det gött. Robin har mer eller mindre blivit tokig på mig som hela tiden tjatar om det typ, nu sitter de på flyget, nu har de landat, nu ligger de på stranden osv. va -23 grader här imorse så det skiljer mer än 50 grader. Skulle blivit en chock för Filippa som kanppt upplevt plusgrader ännu så även om det känns som man skulle vilja vara där är jag säker på att vi gjorde rätt som inte åkte. Vi får ladda inför Rhodos vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar