fredag 25 februari 2011

Mina favoriter

Första bilden på mina två absoluta favoriter tillsammans. Total lycka. Den ena sover gott i sin korg sen två timmar tillbaka och den andra spelar tv-spel, som han är värd efter allt fix ikväll. Jag känner mig riktigt hängig och har efter middag och ett bad bäddat ner mig. Hoppas jag känner mig piggare imorrn.

Idag har vi lunchat med min kollega alex sen kom therese och lilla wille hit för mys. Helgen blir lugn vi ska bara mysa och kolla på skidor. Till min och Filippas stora lycka har Robin nu en veckas semester, som vi ska mysa. På måndag har vi lite spännande saker på g sen blir det en trip hem till kholm ett par dagar.

Nu kommer sambon och kryper ner för lite film. Pusshej!
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar