fredag 11 februari 2011

snöstorm

Snöstormen avtog för nån timme sen och nu skiner solen men väglaget är fortfarande skit. Vi sitter nu inpackade i bilen och jag hoppas verkligen inte vi glämt något av betydelse. Filippa är med så då ska det väl va lungt? :)

Tyckte synd om robin som fick ta sig till jobbet 03:30 imorse va ett jäkla väder och det va samma vid åtta när jag skulle till bvc. Men vi pälsade på oss och gav oss ut. Blåste så mkt att vagnen gled i sidled. Som tur är ligger bvc typ ett kvarter bort. 5370 g väger prinsessan nu och är 59,5 cm lång. Jag frågade hur det såg ut för jag tycker hon är så smal eller snarare inte så knubbig som jag tänker mig att en bebis brukar vara. Men hon låg exakt på kurvan så då är det som de ska.
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar