tisdag 23 oktober 2012

Vecka 35 (34+0)

Känns som igår jag skrev vecka 34. Det bara rullar på. Gick bra hos barnmorskan igår. Hjärtat slår fint och magen växer som den ska. Hon tyckte eventuellt att jag skulle gå till läkaren för att bli sjukskriven om det bör för jobbigt att jobba. Vi får se jag kör på ett tag till. Vi har bokat in tre tider till varav en är på eventuell övertid så hoppas vi inte behöver gå då :)

Robin och Filippa hade en mysförmiddag hemma idag innan vi på em åkte till läkaren. Han kunde inte se något avvikande på ben eller höft så förhoppningsvis blir det bra nu. Vi skulle ändå bli kallade om en månad för återbesök.

Filippa är så himmla rolig nu. Hon pratar och sjunger hela tiden och det bara bullar ut nya ord och meningar mest hela tiden. Igår när jag hämtade henne på dagis kom hon och hade satt på sig stövlarna själv och idag sina skor. Man blir så stolt över lilla fröken.

Imorgon blir det middag med Tessan gett jobbet, vardagslyx!

Läste förresten här om dagen Fredriks
Strängs bok om K2 för andra gången och ska nu börja med en bok jag fick av Robin igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar