söndag 14 oktober 2012

I kroppen min

http://ikroppenmin.blogspot.se/

Läs denna blogg!
Den handlar om en 29 årig kille mitt i livet. Trummis i Sugarplum fairy. Han har tidigare haft cancer som han besegrade som sedan tagit nya tag och nu kommer han inte överleva.
8:e Oktober publicerade han ett inlägg som heter till mitt barn i drömmarna. Läs det, jag gråter bara utav tanken.

Man ska vara så glad och tacksam för varje dag. För varje dag tillsammans med sin familj och vänner. Jag är så glad över mitt liv och min lilla familj. Filippa är ett litet miakel och snart har vi två. Tänk det är verkligen inte alls som får uppleva det. Jag försöker påminna mig själv varje dag om hur bra jag har det och att ta vara på stunden. Det är så lätt att ständigt rusa påmot nya saker så man mister nuet. Så njut just av denna dag för den kommer aldrig åter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar