tisdag 30 oktober 2012

Vecka 36

Idag klev vi in i vecka 36. Nu börjar det närma sig med stormsteg. Det är lite tungt nu men det som är jobbigt är att sova så dåligt. Det kryper i armar och ben sen är det inte bekvämt att ligga på något vis och man för fruktansvärt ont efter bara ett par minuter. Vila på dagen är det skönaste men resulterar i att jag är pigg på kvällen och får ännu svårare att sova. Inte många dagats jobb kvar nu så det ska nog gå bra. Onsdag & fredag denna vecka sen mån-tor nästa vecka för sen är jag föräldraledig. Då blir det till att ta det lungt och vila samt att fixa med det sista pysslet.

Sista oktober imorgon och sedan kliver vi in i November. Månaden då Filippa blir 2 år och eventuellt månaden där bebis kommer. Personligen tror jag att det blir en December bebis och att jag får gå någon vecka över tiden.

I helgen var Robins familjer här så det var full fart och Filippa fick en fin tapet i sitt rum. Kommande helg är oplanerad ännu.

1 kommentar:

  1. Alltså - jag förståååår inte hur tiden kan gå så fort!! Hihi.
    Tråkigt att höra att du sover illa. Hoppas ni får en "snäll-sov-bebis" sen så du kan ta igen lite sömn. Hihi.
    Jättefin tapet i Filippas rum? Vad var det hon hade innan? Bara vitt? Jag minns inte riktigt. Puss!

    SvaraRadera