tisdag 9 oktober 2012

Heads down

Ännu en vecka passerat och idag klev vi in i vecka 33. Var hos barnmorskan på fm och blodtrycket va perfekt, magen perfekt på medel och pyrets hjärta slog perfekt. Kollade inget järn idag. Hade heller inte gått upp något speciellt sen sist så allt bra! Sista tiden ska man gå varannan vecka på koll vilket är bra. Min barnmorska Eva som förövrigt är grym sa att nästa gäng när man är i v.35 så börjar man kolla om bebisen lägger sig till rätta med huvudet ner. Det gör den redan det är jag säker på säger jag. Mycket riktigt bebis har lagt sig tillrätta med huvudet ner. Jag känner tydligt hur den ligger för jag har fötterna på vänstra sidan, en hand mitt på, stjärten upp mot revbenen och kroppen längs höger sidan. Nu kan sen såklart flytta sig men förmodligen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar