lördag 27 augusti 2011

vänner

Jag lovade bättring på bloggen men det blev säre. Anledningen är att vi sen i tisdags har en febrig och hängig tjej hemma som sover max en halvtimme i stöten hela natten. Därmed går all energi åt till snuttan. Feber och blåsor på tungan som hon verkar ha ont av. Undrar om det är fler tänder som spökar?! Om hon ändå kunde berätta skruttan.

Nu kan man sakna lite avlastning i form av föräldrar samt att det vore så mysigt att kunna gå ut och käka och gå på bio med Robin en kväll mitt i veckan typ. Men det är bara att gilla läget.

Ha överseende med uteblivet bloggande mer kommer! Nu har hon sovit fem min så jag ska se om jag hinner slumra till innan det är dags igen. Gör ont i hjärtat att se sin lilla tjej må dåligt.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar