söndag 28 augusti 2011

Härligt gäng

Brudarna på bilden(jag sa igår att jag skulle lägga ut de på bloggen hoppas de inte ändrat sig haha) träffaede jag igår på en fest. Grannen Tessan bjöd med mig och det va super trevligt. Dock ingen utgång för mig då jag va trött efter en vaken natt och visste inte hur denna skulle bli. Efter två glas champange, lek och massa skratt drog jag och Tessan hem när resterande gick ut på krogen. Filippa sov mkt bättre inatt även om det inte va helt som normalt. Skönt att va lite piggare idag. Robin är iväg på innebandy hela dagen så jag och Filippa har roat oss själva. Ikväll ska vi montera vitrinskåp som vi köpte igår.

Ja vad har mer hänt?! All energi har gått åt till att få filippa glad och slippa känna det onda. Min vän Sara som jag lärde känna i Usa va här ett par dagar och vi catcha up en hel del som missats och hon träffade Filippa för första gången. I onsdags va det vägning, -1,3 så nu är jag på vikten jag hade innan jag blev gravid yeeey. Dock en heeel del kvar att bli av med.

Nej nu ska jag bada skruttisen hon tycker det är så kul.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar