måndag 22 augusti 2011

dålig update

Jag har fått skällning för att jag är dålig här, bättring lovas!

Hur söt är inte Filippa på bilden? Det är en gammal barnstol som jag hade när jag va liten som man kan lägga ner till en gunggrej med ratt. Filippa tyckte det va spännande :)

Idag har vi haft Tessan och Noel här och busat sen blev vi bjudna på lunch hemma hos dem. Mys! Jag fixade pannkakor till middag och Filippa va alldeles tokig i det haha

På onsdag kommer ina kära vän Sara hit och det ska bli så himmla kul. Vi lärde känna varandra i usa och umgicks massor där men nu har vi inte setts på ett par år så oj vad vi har saker att prata om.

Finns det något mer irriterande än vänner som man träffar men det alltid är på ens eget intiativ? Man blir så trött. Men vem vet jag kanske är likadan?

Breaking news med Filip och Fredrik verkar riktigt bra!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar