tisdag 16 augusti 2011

Aouch!

Tyckte det sved lite på hälen och mycket riktigt efter två prommisar har ett gammalt skoskav gått upp. Typiskt. Men det ser värre ut än vad det känns.

På måndag börjar Robin jobba igen vilketär trist. Det är så mysigt att vara hemma hela familjen tillsammans. Men men det blir skönt med lite vardagsrutiner igen och jag tycker det är så mysigt med hösten.

Jag känner att det verkligen är några saker jag måste ta tag i. Dels en matta till nedervåningen samt tavlor eller något till väggen i vardagsrummet men har inte hittat det rätta ännu. Övervåningen är ett kapitel för sig speciellt sovrummet då jag inte vet hur jag vill ha det ännu. Den som lever får se!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Tack så mycket :) Ska fortsätta med mina "fynd-tips" ;)
    Älskar också tavlorna. De är köpta på Himlavalvat som tyvärr bommat igen.
    Kram Anna

    SvaraRadera