torsdag 10 januari 2013

Snöyra

Snön har vräkt ner hela dagen, mysigt men minus att det blir svårt att gå ut med vagnen.

Imorgon ska Robin ta med Filippa till badhuset. Mysigt! Snart får jag bada igen så då kan vi åka hela familjen. Pär & Noel får de med sig som sällskap. Min plan är att ta mig ut på promenix till affären för att handla till kvällens taco-bjudning men fortsätter detta väder blir det nog svårt.

Lördagen har vi oplanerad och på söndagen det kalas för Alice & Ella på gatan i ett badhus. På måndag drar vardagen igång och jag ska börja va själv med båda barnen mer tid. Ska faktiskt bli spännande lite av en utmaning att tex komma iväg till dagis i tid när det ska Majas och kläs på massa vinterkläder.

Efterlysningen gick hem, jag har fått sällskap/avlastning ;) idag har Felix fått tre påsar med kläder efter Noel & Hugo vilket är helt perfekt, tack! Dessutom fick han en mössa från Oliver här om dagen, tack där med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar