tisdag 1 januari 2013

Gott nytt år!

En summering av 2012 är att det var ett fantastiskt år på många sätt. Vi har fått se Filippa utvecklas från en liten tjej som inte kunde gå till en fin liten tjej som det är full fart på och som pratat i ett. Vi har fått lilla Felix som vi njuter av varje dag hela familjen. Det känns som det finaste vi kunnat ge Filippa och det är underbart att redan kunna se hennes kärlek till sin lillebror. Vi har fått umgås med våra fina vänner som är utspridda över landet och vi önskar givetvis att vi hinner umgås ännu mer detta år.

Så vad har 2013 att erbjuda? Spännande att inte veta. Vem hade för ett år sedan trott att vi skulle få snusa på vår lilla bebis nu?

Löften, förhoppningar och önskemål 2013
• Att min familj får vara friska och glada
• Så mycket kvalitets tid som möjligt
• En utlandssemester
• -10 kg i vikt
• Fokus på att må bra och ta bättre hand l. mig själv
• Mysiga utflykter med familjen
• Att utvecklas inom jobb och utbildning enligt min plan
• Att kunna njuta av en joggingtur
• Leva i nuet och ta vara på det lilla i vardagen
• Se våra två fina barn utvecklas
• planera in och ta mig tid att umgås med de vänner som verkligen betyder något och inte lägga tid på andra

Det va lite av mina förhoppningar och löften. Att leva i nuet och inte va stressad för framtiden blir nog det jag får jobba mest på. Jag planerar gärna fram o tiden och kan då missa att njuta av nuet.
Är otroligt taggad för att gå ner i vikt och träna. Är nästan på vikten jag hade innan graviditeten men vill bli av med ytterligare 10 kg. Jag vet att det går, va nära innan första graviditeten. Tro, vilja och bestämma sig så klarat man allt.

Tillsammans är vi oslagbara!

Vi har haft en lugn kväll hos Pär och Tessan med god mat och massa skratt. Tack för det bästa grannarna.

























1 kommentar:

  1. Mm, det verkade vara nåt liknande. Men det berodde nog bara på kruppen som kom krypandes och gjorde sig tillkänna inatt. Fasen, man tycker ju att han borde slippa det där nu!
    Puss!

    SvaraRadera