måndag 4 juli 2011

Dags att sussa

Bilden är från premiär grillningen igår :) vi är så tacksamma för alla som hjälpte oss med flytten då det va mkt att göra och MASSOR att bära. Vi börjar sakta komma iordning nu på kvällen och hemmet börjar ta form eller ja iaf nedervåningen. Inga gardiner eller gardinstänger uppe ännu. Ska försöka ordna i veckan blir så mycket trevligare då. Har blivit galen i hissgardiner och tycker att vi ska ha det överallt haha men det blir nog inte så bra sen vet jag inte ens om det finns som passar måtten. Där jag helst vill ha hissisarna är i köket men där är det ett litet knepigt fönster så vi får se om det går.

Första invägningen på Viktväktarna idag vilket blev succe för båda mig och Emelie. -2,2 för mig vilket får ses som en bra start då det både vart midsommar och flytthelg. Nu käpar vi vidare. :)

Skulle vilja läsa lite bloggar nu eftersom jag inte gjort det på ett par dagar men får bli imorrn. Over and out
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar