tisdag 19 juli 2011

38,6

En sån fin blomma har jag i köksfönstret!

Igår hade Filippa feber hela dagen vilket jag trodde berodde på tanden men även idag har hon 38,6 i temp mot sitt vanliga 36,4. Det kan fortfarande va pga tanden men jag börjar misstänka tredagarsfeber och räknar med en lugn hemmadag imorgon med. Hon är relativt pigg men vill vara vid mig hela tiden så fort jag försvinner nån sekund börjar hon pipa. Så det blir inte mkt gjort här hemma bara massa mys.

Ikväll blir det en pw vilket är ett måste då gårdagens blev inteställd pga skyfall. Just har inte uppdaterat om hur det gick på vägningen. -0,1 så det va inte mkt att hurra för men alla minus gillas. Konsulenten sa att det va som det skulle att kroppen brukar reagera så efter ett par veckor. Jag tror det beror på att jag inte räknade mina points utan höftade. Så blir spännande på söndag att se om det lönar sig att mäta och väga precis allt eller om kroppen har bromsat ner. Innan jag blev gravid körde jag med vv och exakt vid den här vikten blev det trögt men sen kom jag inte så mkt längre eftersom jag va gravid. Vilken lycka :)
Published with Blogger-droid v1.7.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar