torsdag 16 december 2010

Kärlek






Jag tror aldrig jag har sett så mkt kärlek som när Robin tittar på Filippa. Det är underbart att se & jag vet att han gör vad som helst för henne. Vår fina lilla familj.

Är inte så flitig på bloggen av naturliga själ, är glad om jag hinner klä på mig, äta frukost & duscha. Lunch va ett bra tag sen jag åt det glömms lixom bort och dessutom brukar jag inte kunna äta frukost förrna vid lunch tid. Bananer är räddningen för det går snabbt och man blir mätt även väldigt bra kl. 04:00 när man ska amma och inser att man inte ätet sen sju och är vrålhungrig. Man är så inne i att göra allt för Filippa så man glömmer lätt sig själv. Tur att Robin är hemma nu & ser till att jag äter :)

20 Kg blev det som jag gick upp totalt & nu återstår det 5 kg. Skönt att det försvinner av sig självt speciellt nu när man har dessa dåla matvanor & så känns det som helgmys hela tiden när Robin är hemma så vi lyxar en hel del. Värt! Nya tag efter nyår kanske. Även om vikten försvinner är det en liten degmage kvar men det är så värt & jag bryr mig inte alls nu.

Filippa ligger & sover i vagnen efter en liten tur ute. Blev inte långt alls då det snöar,blåser & är oplpogat men tyckte hon skulle få lite friskluft. Robin är på träning och jag tvättar och passar på att blogga.

Imorgon ska vi till familjerätten & godkänna Robin som pappa sen ska han iväg på jullunch med sitt jobb. På kvällen är det julmiddag med mitt jobb men jag ska dit innan medans de träffas på jobbet & träffa alla sen avviker jag när de går till harrys känns inte som jag kan ta med skruttan dit man vet ju aldrig när hon vill äta & om man beställer mat så kand et dröjja innan man kan äta osv. hon bestämmer nu :) Iaf kul att jag hinner träffa de ett par timmar :)

2 kommentarer:

  1. Fina bilder på både er och lilla guldklimpen
    Blir så kul att snart få se Filippa igen
    Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Vilken fin liten tjej ni fått. Hon ser ut att vara väääldigt lik sin pappa.
    Och vilken bra förlossning du fick uppleva!!

    SvaraRadera