måndag 11 mars 2013

Nollan

Gårdagens vägning visade noll i resultat. Inte alls oväntat då jag inte räknat en points. Har bara mig själv att skylla. Nya tag denna vecka.

Igår var jag på en gyminstruktion och fick ett program jag kan träna efter. För mig funkar det inte att bara gå runt och ta de maskiner jag känner för. Idag va jag t för att köra igång. Gick riktigt bra och jag vågade mig in bland ha hantlarna och amma biffar. Avslutade med att springa 24 min intervaller. Kör på enligt programmet.
17 Augusti ska jag springa midnattsloppet i Sthlm har jag tänkt. 1 mil. Är jag dum på riktigt? Joggar 3 ggr i livet och ska på 6 månader kunna springa milen? Jag tror att det är fullt möjligt men det kommer bli tufft och inga skippade pass. Dessutom vill jag göra det under 70 min. Har lurat med syrran på detta :) Robin ska springa han med med han gör det nog på ca 45 min. Han anmälde sig i helgen och jag måste fixa det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar