onsdag 29 augusti 2012

Bra dag

Vi har haft en mysig dag. På fm cyklade jag och Filippa till Coop trots att regnet hängde i luften för att inhandla lite mjölk och diverse. På em kom Emelie med Thilde och Oliver på fika och lek och Therése, Noel och lilla Hugo dök även in en stund. På em blev det strålande sol och 21 grader ute, härligt. I väntan på Robin hängde Filippa och jag ute på gatan där hon träffade på grannen Greta ett par månader äldre och de två satte genast igång med operation rymma haha Greta går på samma avdelning som Filippa på nya dagiset, dreamteam?!

03:30 ringer Robins klocka. 04:00 börjar han jobba. Bra tycker jag för då är han hemma strax efter tio och sover ett par timmar så har man hela em tillsammans sen. Han tycker knake inte det är riktigt lika bra när klockan ringer.
Detta innebär att det är jag som har uppstigning med Filippa imorgon. 05:55 imorse så att hon sover längre än sextiden är inte tänkbart. Jag är väldigt bortskämd för det är i princip alltid Robin som går upp med hem e och jag kan sova till åtta. Hela sommaren sov hon till sju iaf men det nya är alltså att kliva upp vi sex. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar