tisdag 21 augusti 2012

Snorigt fast bättre

Igår var både Robin och jag inställda på att natten skulle bli tuff med en snorig och hängig Filippa. Ni kan ju tro att vi var förvånade när hon ropade på oss kl sju imorse som vanligt. Skönt! Mycket bättre med henne idag inte alls så snorig så det är toppen.

Efter lunch började Robin jobba så då åkte Filippa och jag på en cykeltur för att bl.a. posta ett brev och handla. Första gången Filippa satt i barnsitsen och det blev succé. Hemma har vi sen bakat bullar, läst, lagat middag och dammsugit. Min rygg har efter detta sagt upp sig och nu ligger jag i soffan framför Robinson.

I helgen blev Filippa bortskämd av sin gudfar och hand sambo som gav henne pengar till sparkontot. Idag ordnade jag och satte in dessa och den där lilla ärtan har ett ordentligt kapital nu. Det känns väldigt bra att vi kan spara till henne varje månad och sen får hon lite slantar av släkt då & då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar