söndag 14 april 2013

Velig

Alltså nu är det sista dagen för att ändra sin ansökan till högskolan. Campus eller distans velat jag mellan och har senaste veckan ändrat mig flera ggr. Frihet med distans men krävs enorm självdisciplin, lättare att jobba samtidigt då man styr allt själv men svårare då man måste ta in allt via dator och böcker.

Campus i första hand blev det så nu får bi hålla tummarna att jag kommer in med. Förhoppningsvis vet jag redan 12 Juli efter första antagningen annars dröjer det så länge som till mitten/slutet Augusti.

Så nu får vi planera utifrån att jag pluggar med Robins föräldraledighet osv. Och kommer jag inte in, ja då sitter vi i skiten. Lilla Felix kommer få börja på förskolan redan i Januari. Plutten. En stor fördel med att plugga är att barnen inte kommer behöva gå sena em/kvällar på förskolan och jag kommer ha mer tid med de jämför med mitt nuvarande jobb.

Beslut, beslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar