söndag 21 april 2013

Hallå

Vi har inga besök inplanterade här hos oss alls. Vad är det frågan om, tror ni Felix skriker hela nätterna? :) När vi åker till Katrineholm blir det ett jäkla projekt med 2 barn och ganska dyrt för föräldralediga så vi kan inte åka ner hela tiden tyvärr. Så vill ni träffa oss är det bara att pallra sig hit. :D

Vi har haft en lugn helg. I lördags åkte jag med Filippa på familjelek som hon tycker är väldigt kul. Sen har vi hunnit vara ute en hel del i det härliga vädret, kalas och en del promenader.

I veckan ska jag se till att få mkt gjort har jag tänkt mig. Sånt som man bara skjuter upp hela tiden. Blir dessutom barnvagnsbio och en middag men massa av grannfruar på Fullriggaren. Jag fick en Gästrikering av Robin och barnen i födelsedagspresent som jag ska byta till en mindre storlek med.

Mitt jäkla knä blir inte bra heller. Promenader går smärtfritt nu men jogga går inte och på familjejympan hoppade jag hopprep vilket var en väääldigt dålig idé.

Felix sover numera i eget rum. Har gått väldigt bra, han har vaknat och ätit 1 fång per natt. Filippa hade sin kompis Greta här idag och de leker himmla bra så man märker de knappt. Filippa har gjort sitt värsta hyss hittills idag med...mer om det imorgon :p















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar