måndag 12 november 2012

Föräldraledig

Ja då är snart den första föräldralediga dagen avklarad. Jag sov till halv tio och sen pysslat lite hemma. Börjat packa BB-väskan, handlat, införskaffat en amaryllis, bakat långpannebullar och för 45 min sen hämtat Filippa. Jag ska slänga in bullarna i frysen medan hon kollar på Pippi sen ska vi nog leka lite på hennes rum det är alltid poppis.


Jag undrar när man ska sätta upp advensljusstakarna?! Minns jag inte fel var det flera grannar som slängde upp dem i mitten på November. För tidigt ännu väntar minst två veckor gärna mer men vill ha det klart innan mini vill komma till världen :)

Har jag inte en typisk pojkmage?! Jag är övertygad.

1 kommentar:

  1. Finaste ni! Jag ahr ingen aning om vad som säga vara en pojk eller flickmage så det kan jag inte svara på. ;) Hihi. Fin är du iaf!! Puss!

    SvaraRadera