måndag 19 november 2012

2 veckor

2 veckor till bf idag. Inget på g så det dröjer säkert ett par veckor till. Jag pysslar på här hemma och njuter av all tid med Filippa.

Vi har haft en fullspäckad men trevlig helg. I fredags var jag ut på middag och bio med Tessan och Emelie. Tredje twilight och den va såklart grym. Happy endings är det bästa jag vet. I lördags va det lite skidor på dagen från bruksvallarna och på em åkte vi till Emelie, Björn, Thilde och Oliver där det blev massa lek, fotboll, god mat, mys , så mkt bättre, crème brule mm. En toppen dag helt enkelt. Igår kom mina fina vänner Linda & Hanna med fästmän(?) på besök. Vad vuxet att de båda är förlovade :) de tog sig tid att åka från Katrineholm över dagen för att hälsa på oss. Så uppskattat. Vi bjöd på lax till lunch sen blev det go fika. De hade dessutom jättefina 2-års presenter till Filippa med sig. Tack kära ni för att ni kom och presenterna.

Kvällarna spenderar Robin och jag med att spela Mario på Wii. Va flera år sen sist men nu är vi på g :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar