söndag 1 januari 2012

Välkommen 2012

2011 var året som:
*Vi lärde känna Emelie & Maria med fina familjer
*Filippa döptes
*Vi köpte radhuset
*Jenny & Pierre gifte sig
*Semester på Rhodos, Filippa åkte utomlands för första gången
*Vi lär känna Pär,Therese & Noel. Även andra goa grannar
*Filippa fyllde 1 år
*Robin börjar sin pappaledighet
*Jag börja rjobba igen efter 1 års mammaledighet
*Robins farmor Eva lämnade oss <3
*Firade jul med alla våra familjer tillsammans

Vad tror jag om 2012?
Det finns inga hinder bara möjligheter. Det är med spänning vi kliver in i det nya året. Så mycket 2011 hade att bjuda på och vem vet vad som kommer att hända detta år?
Vi har mycket planer & drömmar.
Nyårslöfte? Ja mitt/mina löften är:
*Oftare stanna upp & tänka efter och glädjas över allt fint jag har.
*Ta mig tid att träffa alla de där fina vännerna som jag så gärna vill umgås med.
*Bli en hälsosammare person & bli nöjd med mig själv

Här kommer en bild från idag på det absolut finaste jag har:

1 kommentar:

  1. Hej Bettina!

    Längesen jag kikade in här nu! Vad stor lilla damen har blivit!! :)

    Får önska god fortsättning såklart!

    Kramar!

    SvaraRadera