tisdag 31 januari 2012

Potta

Ni har säkert redan sett bilden på fejjan men hon är så go! De senaste veckorna har Filippa brytit ihop när jag går till jobbet. Usch vad det tar emot att gå då. Imorse ville jag bara stanna hemma med henne. Sen går det över snabbt när jag gått. Blir jobbigt med dagis. När jag kommer hem på kvällen blir hon jätte glad och ikväll blev jag överöst med kramar. Mystjejen!

Hur kan man ha så fullt i kalendern som jag jUst nu?! Räcker inte med mobil utan fick köpa mig en hederlig pappers igår med. Med två kalendrar borde man kunna boka in dubbelt så mkt va?! :) det är jobb, sturelsemötr , personalresor,kalas,kickoffer,fester osv
Roliga saker så jag klagar absolut inte. Bara man har tid med familjen de är set viktigaste.

Min senaste snilleblixt är att vi ska köpa ett badkar pronto, helst igår. Jag har alltid haft badkar och älskar de. Nu har vi en balja till Filippa som
funkar. När vi va hos Tessan,Pär och Noel i helgen skulle Noel bada precis när vi skulle gå hem. Filippa blev galen, hon bara skulle ner i badet. Så det va bara att låta henne bada. Så nu är ser till att investera.

Hur låter den här ekvationen?
Jobba mindre-badkar-altanx2-Thailand-köksbord-fåtölj-garderober-sängmöbler-tapeter-byta bil.

Jag måste vinna på lotto eller sluta drömma och inse att man får prioritera bor lite närmsta tiden? Då är frågan pVad prioriterar vi minst?!

1 kommentar:

  1. Sötskruttan!
    Drömma ska man alltid göra, och ha mål. Var man vill :) Så får allt ske i den takten vardagen vill.
    Puss! <3

    SvaraRadera