tisdag 17 januari 2012

Funderar

Jag funderar på att lösenordsskydda bloggen. Mest för att jag själv ska kunna skriva öppet utan att både kleti och pleti trillar in. Återkommer, ni mina tappra lösare för såklart lösenordet!

I helgen va det lungt med lite jobb och häng med bäst grannarna. Först passade de Filippa ett par timmar på dagen när jag jobbade och Robin hade match, som om inte det vore nog så bjöd de på middag och kortspel. Bra helg! Filippa har under helgen med kommit underfund med att hon kanske trots allt vill lära sig gå, två, tre steg bjuder hon på då & då lill skruttan. Men det blir en hel del blåmärken men hon är så tapper :) gåvagnen ät nu en riktig favorit.
Jag bjuder på en bild från en natt förra veckan när Filippa hade ont och ville vara vaken. Jätte trött mamma!

1 kommentar:

  1. Ja, det är bara att kämpa på, både som barn och som förälder.

    Vi ses i helgen :)

    // Tobbe

    SvaraRadera