torsdag 3 november 2011

Jobba jobba

Snart en vecka avklarad och det går toppen bra. Kul att vara tillbaka. Den tid jag har hemma går åt till att mysa med min fina familjen så blogg, wordfeud osv ligger låångt ner på priolistan.

Lägger in en bild på mysisarna som stannar hemma och myser när jag cyklar iväg. Man uppskattat tiden tillsammans så mkt mer nu.

Idag har jag dragit igång en diet. Den varar i 13- dagar och man äter efter ett speciellt strikt schema. Idag började det med frukost en kopp svart kaffe och en sockerbit, lunch 2 hårdkokta ägg, 1 tomat och spenat, middag 250 g biff och en råkostsallad i speciell dressing. Jag har en god vän som kört denna och gick ner massor. Sen garanterar 7-20 kg bort. Man förändrat ämenomsättningen på något vis och efter kan man äta som innan utan att gå upp i vikt. Spännande! Får uppdatera efter halvtid så ser vi om det går åt rätt håll.

2 kommentarer:

  1. Huhh, den dieten provade jag för typ 10 år sen. Pallade en vecka, haha. :P

    SvaraRadera
  2. Macke har också kört den, 2 ggr t.o.m.
    Inge vidare....

    SvaraRadera