söndag 6 november 2011

Dålig karaktär?

Ja jag har sjukt dålig karaktär. Båda igår och idag har jag runt två tiden säckat ihop och blivit matt och yr vilket absolut inte är så konstigt med tanke på hur lite jag äter. Dock inser jag att det inte funkar när jag jobbar. Då måste jag ha 100% fokus då jag vissa dagar hanterar transaktioner på hundratusentals kronor osv. Har nästan gått ner 4 kg sen i torsdags vilket känn toppen men nu fortsätter min "egna" diet med den jag hållt på med som grund. Imorgon tex. Skulledet va en morot till frukost vid sju, en bit torsk med citron till lunch och sen middag vid sju råkostsallad och biff. Som ni förstår är det svårt på em att hålla koncentrationen på topp. Ni gör jag så här: 1 kopp svart kaffe, sockerbit och rostat bröd utan pålägg till frukost, 2 ägg 1 tomat och spenat till lunch, 1 morot till mellis och vid sju middag som ovan biff med råkostsallad.

Vd tror ni? Det är 7 kg som ska bort sen ska kroppen tränas för just nu är det dallrigt överallt. Jag tror den här dieten hade funkat bra om man va ledig och inte had en pigg och glad liten tjej som man vill ha ork att leka med. Dålig kraktär? Ja så det skriker om det tillräckligt med vilja så hade jag fixat det men nu får jag helt enkelt fortsätta bas tjock ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar