söndag 19 maj 2013

Sommar & sol (skrevs förra veckan)


Det känns nästan som man hoppade över våren och tog sommar direkt. Ljuvligt! Hoppas dock inte att det är som förra året då det va fint o Maj sen bara ett fåtal dagar Juni-Augusti. Hoppas på en pang sommar. 





Vi hänger mest hemma och umgås med folk på gatan. Filippa leker en hel del med Greta nu och Noel såklart. Vi passar på att vara ute så mkt som det bara går och för det mesta blir det hela dagarna. Igår hade vi en grå förmiddag så vi passade på att åka till leklandet hela familjen och även Noel & Greta kom dit. Efter två timmars lek och bus var Filippa helt slut och somnade gott i bilen när vi skulle till Ikea. 


Annars så fortsätter jag med promenerande och kaloriräknande och vikten fortsätter minska. Så himmla skönt. Testa min bikini igår och den behöver uppdateras till sommaren för överdelen är liiite stor nu :) Det tråkigaste är att jag fått jäkligt ont i knät igen :/ jag trodde att det nästan va helt bra så jag skulle kunna börja jogga snart men nu är jag tillbaka på ruta ett. Ska försöka få en tid på VC nästa vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar