torsdag 26 maj 2011

Inspiration




Man skulle kunna tro att dessa bilder kommer från en inredningsbutik eller inredningstidning men icke. Bilderna har Robin fotat hemma hos några vänner till min familj. Hur fint som helst och väldigt inspirerande att kika runt hemma hos dem.

Filippa sover nu och jag hoppas det är för natten. Igår vaknade hon nämligen vid tio och höll låda till halv ett. Eftersom Robin kliver upp 03:30 för att jobba är det lixom automatiskt jag som har nattskiftet men man kan inte va sur för det för hon skrattar och är hur glad som helst lilla gumman.

Vi va nere på stan på tjejkvällen. Inhandlades pyjamasar till Filippa det går åt mkt sånna och nu börjar vi smyga upp i strl 74 där det saknas en hel del. Mari jungstedts senast bok som bara va ett måste, en klänning från H&m som inte va någe bra när jag testade hemma så den ska återlämnas. Vero Moda hade 50% på hela butiken gissa om det va galet?! Ingen idé att ge sig in med barnvagnen. Strosade omkring i härligt väder och njöt. Skorna jag visade tidigare inhandlades även till syrran fast i annan strolek och ljusare nyans. Hon hade ett par likadana förra somamren som hon älskade och därmed bodde i så de är nu trasiga.

11:00 imorgon ska vi kika på radhuset :) Som vi längtar. Hade fått mail från en kvinna som vill köpa bokhyllan som jag lagt ut på nätet med. Succé. Det som är mindre succé är att den redan är färdig för en annons i GD på lördag..jobbigt om man säljer den och sedan ska det ringa folk som galna, det har vi vart med om förr när vi sålde spisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar