onsdag 5 december 2012

Bf+2

Jag har precis vart hos barnmorskan. Allt är perfekt förutom mitt järnvärde. Förklarar varför jag känt mig yr och haft huvudvärk sista dagarna. Hjärtat slog starkt och fint och bebis har nu fixerat sig. Skönt att allt flyter på så nu är det bara att hoppas att det drar igång. +13 kg för min del vilket känns helt okej. 20 kg gick jag upp sist och då kom Jon dessutom lite tidigare.

Robin är hemma med ögoninflammation, ena ögat kan han inte ens öppna. Stackarn så vi hoppas det blir bra till bebis ska ut. Går mkt magsjuka med nu så vi håller alla tummar och tår för att slippa känns som det inte skulle vara det roligaste.

Det har kommit massa snö nu på fm och ska snöa ett bra tag till. Mysigt med snö men vi har sjukligt mkt nu.

Nej en järntablett och vila blir det nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar